25 June 2008

Ludzie z Metra / People from Metro


Ostatnio dużo jeździłem Metrem i zauważyłem że ludzi po tym jak wsiadam do metra stają się cisi i zamknięci w sobie. To bardzo irytujące szczególnie kiedy zwracasz na to uwagę. Nie miałem do niech pretensji po przecież każdy może robić to co chce ale nurtowało mnie pytanie czemu tak jest. Pewnego dnia w końcu zrozumiałem: ONI MARZĄ. Każdy wagon jest wypełniony tysiącami marzeń, pragnień, myśli. Kiedy oni wychodzą marzenia zostają. Metro to świątynia marzeń jego pasażerów...

-------------------------------------------------------------

For few days I was going by Metro in Warsaw I've looked that people there don't talk to anybody. That was annoyed, because I didn't realy understood them. They could did that 'couse everybody can do what he want to do, but why is that. Someday I understood: THEY'RE DREAMING. Every carriage is filled by a thousend dreams and thoughts. When they leave Metro his dreams stay. Metro is a dreams tample for his passengers...

If you wanna add something or you saw some mistake in my English please write! Enjoy:)

No comments: