9 May 2008

The Beatles Across the Universe


Across The Universe (Po drugiej stronie wszechświata ) John Lennon & Paul McCartney

Słowa wypływają jak niekończący się deszcz do papierowej filiżanki.
Ślizgają się, kiedy odchodzą, oddalają się we wszechświat.
Kałuże smutku, fale radości dryfują, przez mój otwarty umysł.
Opętując i pieszcząc mnie.

Jai, Guru, Deva, Om(*)
Nic nie zmieni mojego świata

Obrazy rozbitego światła, które tańczą przede mną, jak miliony oczu. Oni
nawiedzają mnie z drugiej strony wszechświata.
Myśli włóczące się, jak niespokojny wiatr, wewnątrz skrzynki na listy. Oni
upadają ślepo, jak oni wybierają drogę po drugiej stronie wszechświata.

Jai, Guru, Deva, Om(*)
Nic nie zmieni mojego świata

Dźwięki śmiechu, cienie ziemi dzwonią
Przez moje otwarte uszy. Pobudzając mnie i zapraszając.
Bezgraniczna, nieśmiertelna miłość, która świeci wokół mnie, jak miliony
słońc. Woła mnie z drugiej strony wszechświatu.

Jai, Guru, Deva, Om(*)
Nic nie zmieni mojego świata


(*) słowa; Jai Guru Deva Om oznaczają Życie wieczne Nauczyciel Istota
boska Wibracje wrzechświata


Bardzo podobają mi się słowa, szczególnie w orginalnej angielskiej wersji. Wspaniała piosenka najlepszego zespołu: The Beatles. Miłego słuchania:)

Are you like it? Enjoy:)

2 comments:

Anonymous said...

Ciekawy tekst, bardzo oryginalny...

M.

bartek9 said...

podoba Ci się mój nowy wygląd bloga? (mam na myśli zdjecie;)