25 May 2008

The Beatles "Real Love"


It was John Lennon songs, but in 1995 The Beatles (Paul, George and Ringo) recorded again. I translated words because in my opinion they are wonderful. / To była piosenka Johna Lennona ale w 1995 The Beatles (Paul, George and Ringo) nagrali ja ponownie. Przetłumaczyłem słowa ponieważ uważam że są cudowne. Oczywiście po angielsku lepiej brzmiały;p



Wszystkie moje plany i założenia
Stracone jak zapomniane marzenia
Wygląda na to że wszystko co naprawdę robiłem to czekanie na Ciebie

Jak małe dziewczynki i chłopcy
bawią się swoimi zabawkami
Wygląda na to że wszystko co chciałem robić to czekanie na miłość

Tylko być samotnym
Kto potrzebuje być samotnym?
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe

Pewnego razu będę wiedział
Dokładnie dokąd moje życie zmierza
Wygląda na to że wszystko co naprawdę robiłem to czekanie na miłość

Tylko być przestraszonym
Kto jest przestraszony?
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe

Wszystko co kochałem wcześniej
Ale w sercu ja chciałem więcej
Wygląda na to że wszystko co naprawdę robiłem to czekanie na Ciebie

Tylko potrzebować być samotnym
Kto potrzebuje być samotnym?
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe
To prawdziwa miłość, to jest prawdziwe...

No comments: