28 May 2008

San Francisco


I never was there but I think It must be wondreful pleace. If I ever removaled I would go to S.F. I love this City and atmosphere there, without earth quakes it's a perferct pleace for live. Look there is wonderful:

Nigdy tam nie byłem ale myślę że musi być tam super. Jeśli kiedykolwiek będę chciał gdzieś się nastałe przenieść to na pewno wezmę pod uwagę S.F. Klimat tego miasta bardzo do mnie przemawia, pomijając trzęsienia ziemi to na pewno wspaniałe miejsce do życia. Spójrzcie jak tam jest pięknie:



Ok. I know Warsaw is wonderful as well, but I think It's worth to be there. You've got only one life, don't lose it! I will be there;D

Ok. ktoś powie że wawa też jest ładna itp. wiem ale czy nie warto tam pojechać? Po co się ograniczać? Przecież życie jest tylko jedno:) Dlatego ja tam pojadę;D

;)

1 comment:

Anonymous said...

Wspaniałe miasto...

M.